Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TGZS-EVENTS.SI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljavcem spletne prodaje.

Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!

Naročilo

Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljavcem spletne prodajalne, nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja.

Plačevanje

Plačilne možnosti so naslednje: a.) nakazilo na TRR, ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, posredujemo elektronsko potrdilo na napisan elektronski naslov b.) preko Paypala.

Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila.

Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je direktorice družbe Turistično gostinska zbornica Slovenije, e-pošta: sales@tgzs-events.si. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Turistično gostinska zbornica Slovenije, ki upravlja spletno trgovino TGZS-events.si, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Turistično gostinska zbornica Slovenije. za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek naslov in kraj bivanja naslov za pošiljanje naročenega blaga naslov elektronske pošte (uporabniško ime) geslo v enkriptirani (šifrirani obliki) ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo. Izjemno razkritje osebnih podatkov Podatki, ki jih Turistično gostinska zbornica Slovenije. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Turistično gostinska zbornica Slovenije
Dimičeva 13
1405 Ljubljana, Slovenija
Telefon: 01 58 98 230
Telefaks: 01 58 98 224
www.tgzs.si

Osnovni podatki:
ID za DDV: SI 62178954
Matična št: 3988384
TRR: SI56 0310 0100 2578 617

V Ljubljani, dne 31.1.2018

Klavdija Perger
direktor